پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات
سرخط خبرها

سونی کاور‌های رنگی پلی استیشن ۵ را معرفی کرد | الهام از رنگ‌های کهکشان

  • کد خبر: ۹۱۹۹۹
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
سونی کاور‌های رنگی پلی استیشن ۵ را معرفی کرد | الهام از رنگ‌های کهکشان
سونی بالاخره با یک تیزر تبلیغاتی کاورهای رسمی PS5 را در رنگ‌های مختلف (قرمز، صورتی، آبی، بنفش و مشکی) معرفی کرد.

شهرآرانیوز - اگر پیش از این کسانی که یک کنسول پلی استیشن 5 خریده بودند و می‌خواستند کاورهای جداشدنی آن را سفارشی کنند یا باید خودشان دست‌به کار می‌شدند و با خلاقیتشان طرح و رنگی روی آن می‌زدند یا از کاورهای غیررسمی بازار استفاده می‌کردند. اما حالا سونی بالاخره کاورهای اختصاصی خودش را با رنگ‌های مختلف معرفی کرده است. در کنار کاور مشکی که بسیارپرطرفدار است، رنگ‌های قرمز کیهانی، صورتی نواختری، آبی ستاره‌ای و بنفش کهکشانی هم در دسترس هستند که به گیمرها این امکان را می‌دهد کنسولشان را به‌دلخواه سفارشی کنند.

کاورهای جداشدنی پلی‌استیشن 5 (PS5) هم برای نسخه دیجیتال و هم برای نسخه دیسک‌خور عرضه می‌شود، اما به‌طور جداگانه هم می‌توان آن‌‌ها را سفارش داد. درواقع سونی می‌خواهد کنار فروش کنسول این صفحات را هم در آینده به مشتریانش بفروشد.

کاور‌های جدید کنسول نسل‌نهمی سونی در حال حاضر ۵۴.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است و از ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ در آمریکا به بازار می‌آید. مشخص نیست که این کاور‌ها در این تاریخ در مناطق دیگر دنیا و با همین قیمت رسمی عرضه می‌شوند یا خیر.

سونی کاور‌های رنگی پلی استیشن ۵ را معرفی کرد | الهام از رنگ‌های کهکشان

کنترلرهای DualSense جدید هم با همین رنگ‌بندی از ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ در ایالات متحده و ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ در نقاط دیگر در دسترس خواهند بود. البته برخلاف قاب‌های کنسول PS۵ که می‌توان آن‌ها را برداشت و به دلخواه عوض کرد، کنترلر‌های DualSense سفارشی ساخته شده‌اند. بنابراین نمی‌توانید بعد از خرید، رنگشان را تغییر دهید. قیمت این کنترلر‌ها ۷۴.۹۹ دلار ذکر شده است.

سونی کاور‌های رنگی پلی استیشن ۵ را معرفی کرد | الهام از رنگ‌های کهکشان

در حال حاضر فقط کاور‌ها و کنترلر‌های مشکی نیمه‌شب و قرمز کیهانی در تاریخ‌های مشخص‌شده (در کنار کنترلر آبی ستاره‌ای) در دسترس خواهند بود و سایر رنگ‌ها در اوایل سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهند شد.

سونی در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۱ حق اختراع کاور‌های اختصاصی پلی استیشن ۵ را ثبت کرد که حالا معلوم شده است مربوط به کاور‌های رنگی این شرکت بوده است. البته مشخص بود که سونی گزینه‌هایی برای سفارشی‌کردن کاور‌های جداشدنی کنسول جدیدش داشته باشد. مخصوصا بعد از تعطیلی شرکت‌های غیررسمی‌ای که کاور‌های این کنسول را می‌فروختند.

اخیراً هم به شرکت فناوری Dbrand دستور توقف تولید کاور‌های مشکی داده شد؛ البته این شرکت با عرضه نسخه دوم این کاور‌های مشکی که یک درگاه فن زیبا هم دارد به این موضوع واکنش نشان داد!

حالا صاحبان پلی استیشن 5 می‌توانند از گزینه‌های رسمی سونی برای سفارشی‌کردن کنسولشان استفاده کنند. هرچند هنوز برای طرفداران و مشتریان آنیده این کنسول پیداکردن یک PS۵ به طرز ناامیدکننده‌ای دشوار است و اگر هم ساده باشد قیمتی بسیار بالا دارد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->